Zákaznický portál - eSupport

Zabezpečená oblast je důležitou součástí technické podpory Nexnet. Tato sekce našeho webu je přístupná uživatelům softwarů Vero Software a SpaceClaim Corporation s platnou aktualizací. Portál slouží k získávání informací, řešení technických dotazů, zadávání námětů k dalšímu vývoji, připomínek, poznatků a zpětné vazby během užívání softwarů od Vero Software a SpaceClaim Corporation. 

Jsme si plně vědomi důležitosti technické podpory při Vašich činnostech. Chápeme, že kvalitní a rychlá technická pomoc je nezbytná pro zachování Vaší konkurenceschopnosti a efektivity. Jsme proto připraveni poskytovat Vám tu nejlepší technickou podporu a pomoci Vám tak dosahovat maximálních úspěchů.

Zabezpečená oblast obsahuje tyto hlavní oblasti:

  • Tickety: Řešíte technický problém a nevíte si rady? Založte ticket k jakémukoliv problému, dotazu či připomínce. Odpovíme Vám v nejkratším možném čase.
  • Řešení: Prohledejte naší databázi řešených případů a nalezněte odpovídající řešení, případně doplňte řešení o své vlastní poznatky.
  • Dokumentace: Přístup k užitečným dokumentům obsahujícím návody a rady k širokému spektru programů a řešení, jako jsou například výukové kurzy, technická dokumentace, vzorové příklady, plány vývoje a mnoho dalšího.
  • Software: Ztratili jste instalační DVD? Potřebujete instalovat starší verzi softwaru, ale Vaše instalační disky jsou v nenávratnu? Žádný problém. Na zabezpečené oblasti naleznete veškerý dostupný software s ohledem na Vaše licence.

Tento portál je dostupný pro všechny zákazníky s platnou aktualizací některého ze software Vero Software či SpaceClaim Corporation. Pro přístup na zabezpečenou oblast klikněte zde. Pro získání přístupu nás kontaktujte.

Co je eSupport?

NEXNET eSupport byl zaveden za účelem poskytování co nejlepší podpory všem zákazníkům Nexnet v ČR a SK. Našim cílem je včasná a efektivní podpora a neustálé zlepšování úrovně služeb zákazníkům.

NEXNET eSupport je on-line služka založená na technologii PHP, která umožňuje okamžitou reakci na požadavek zákazníka. Zákazník má neustále k dispozici celou historii komunikace s technickou podporou. Na základě řešených dotazů je vytvářena knihovna řešení, která nabízí rychlou a přehlednou pomoc v databázi technických řešení. Každý problém (Ticket) má unikátní číslo (ID), podle kterého je zařazen do databáze, což umožňuje jeho snadné vyhledání. Při komunikaci např. přes Zelenou linku pak stačí pouze uvést toto číslo a příslušný technik má k dispozici okamžitě celou historii řešeného problému.

NEXNET, a.s. zodpovídá za kvalitu poskytovaných služeb, proto je naším cílem využití služeb eSupportu všemi zákazníky.

Co je cílem eSupportu?

NEXNET eSupport je orientován na komunikaci mezi zákazníkem a technickou podporou NEXNET, jeho cílem je rychlé a účelné řešení problému. Toto centrum je základem podpory pro všechny zákazníky NEXNET v ČR a SR nezávisle na jejich dodavateli software. NEXNET eSupport shromažďuje dotazy od všech zákazníků a ty dále posílá k řešení do partnerských firem, které vyvíjí CAD/CAM software.

Dříve než zadáte požadavek na eSupport:

Je velmi důležité zřetelně identifikovat problém. To je zásadní otázka úspěšného řešení našeho technika. Proto dříve než odešlete váš požadavek na eSupport, připravte si následující informace:

  • Jméno Vaší společnosti.
  • Máte aktivní aktualizaci  Vašeho CAD/CAM software (aktualizace není podmínkou pro eSupport)?
  • Pokud byl stejný nebo podobný problém již zadáván, uveďte jeho číslo (ID).
  • Operační systém a jeho verze včetně Service pack.
  • Jaký CAD systém a jeho verzi používáte?
  • Jasný a stručný popis Vašeho problému.
  • Ujistěte se, že stejný problém není řešen v Databázi znalostí.
  • Přiložte soubory a přílohy vztahující se k problému:
    • soubor z CAD/CAM software,
    • původní CAD soubor,
    • postprocesor.
    • Pro velké soubory použijte vždy kompresi dat ZIP nebo RAR!




Najdete nás na

 

Napsali o nás...

Edgecam nás zaujal svou volností při obrábění v cyklech a intuitivním ovládáním. Mnoho cyklů lze aplikovat přímo na Solid model bez složitého vytváření hranic, což zrychluje práci programátora. Oceňuji také bezproblémovou práci s velmi objemnými modely z Autodesk Inventor. Naše pracoviště je vybaveno dvěmi stanicemi Edgecam, jedna pro klasické 3-osé obrábění forem, druhá pro 5-osé indexované obrábění na portálové frézce. Já osobně používám Edgecam více než 7 let k plné spokojenosti a jsem rovněž velmi potěšen jeho vývojem.

Radek Křemeňák

KASI, spol. s.r.o.

 

Novinky

Edgecam 2017 R2 SU8

Byl vydán Opravný balíček SU8 pro novou verzi Edgecam 2017 R2.

 

MSV 2017 Brno

Srdečně Vás zveme k návštěvě naší expozice na Mezinárodním strojírenském veletrhu, kde Vám představíme zajímavé novinky z našeho sortimentu.

 

Akce a veletrhy

Podívejte se na přehled Akcí a Veletrhů NEXNET.

Akce a veletrhy...
 

Software ke stažení




Sdílet:

  • Delicious icon
  • Digg icon
  • Reddit icon
  • StumbleUpon icon