HELPDESK - nový portál technické podpory


V zájmu dalšího zkvalitnění technické podpory, jsme pro Vás připravili nový portál technické podpory HELPDESK. Tato nová online služba nahrazuje oba doposud souběžně používané portály – eSupport i Zákaznický portál.

Jak se přihlásit na nový HELPDESK?

klikněte na odkaz HELPDESK

LOGIN: Vaše emailová adresa

HESLO: bylo zachováno Vaše původní heslo

V případě problémů s přihlášením, vytvořením nového uživatele či přenesením obsahu z původních portálů, nás prosím kontaktujte na emailu helpdesk@nexnet.cz

Pro lepší orientaci na novém portálu HELPDESK Vám doporučujeme navštívit záložku Znalostní databáze a sekci První kroky. Najdete zde základní informace, které Vám pomohou v začátcích používání nového HELPDESKu. Původní portály budou postupně deaktivovány, proto prosíme pro další komunikaci s technickou podporou NEXNET, a.s. již používejte VÝHRADNĚ nový HELPDESK

Děkujeme Vám za pochopení a věříme, že se Vám bude nový HELPDESK líbit a přispěje k dalšímu zkvalitnění našich služeb.

Váš tým technické podpory NEXNET, a.s.