NEXNET eSupport

NEXNET eSupport byl zaveden za účelem poskytování co nejlepší podpory všem zákazníkům Nexnet v ČR a SK. Našim cílem je včasná a efektivní podpora a neustálé zlepšování úrovně služeb zákazníkům.

NEXNET eSupport je on-line služba založená na technologii PHP,  která umožňuje okamžitou reakci na požadavek zákazníka. Zákazník má neustále k dispozici celou historii komunikace s technickou podporou. Na základě řešených dotazů je vytvářena knihovna řešení, která nabízí rychlou a přehlednou pomoc v databázi technických řešení. Každý problém (Ticket) má unikátní číslo (ID), podle kterého je zařazen do databáze, což umožňuje jeho snadné vyhledání.

NEXNET eSupport
Při komunikaci např. přes Zelenou linku pak stačí pouze uvést toto číslo a příslušný technik má k dispozici okamžitě celou historii řešeného problému.
NEXNET, a.s. zodpovídá za kvalitu poskytovaných služeb, proto je naším cílem využití služeb eSupportu všemi zákazníky.

 

Co je cílem eSupportu?

NEXNET eSupport je orientován na komunikaci mezi zákazníkem a technickou podporou NEXNET, jeho cílem je rychlé a účelné řešení problému. Toto centrum je základem podpory pro všechny zákazníky NEXNET v ČR a SK, nezávisle na jejich dodavateli software. NEXNET eSupport shromažďuje dotazy od všech zákazníků a ty dále posílá k řešení do partnerských firem, které vyvíjí CAD/CAM software.

Dříve než zadáte požadavek na eSupport:

Je velmi důležité zřetelně identifikovat problém. To je zásadní otázka úspěšného řešení našeho technika. Proto dříve než odešlete Váš požadavek na eSupport, připravte si následující informace:

  • Jméno Vaší společnosti.
  • Máte aktivní aktualizaci Vašeho CAD/CAM software (aktualizace není podmínkou pro eSupport)?
  • Pokud byl stejný nebo podobný problém již zadáván, uveďte jeho číslo (ID).
  • Operační systém a jeho verze včetně Service pack.
  • Jaký CAD systém a jeho verzi používáte?
  • Jasný a stručný popis Vašeho problému.
  • Ujistěte se, že stejný problém není řešen v Databázi znalostí.
  • Přiložte soubory a přílohy vztahující se k problému:
    • soubor z CAD/CAM software,
    • původní CAD soubor,
    • postprocesor.
    • Pro velké soubory použijte vždy kompresi dat ZIP nebo RAR!

 




Najdete nás na

 

Napsali o nás...

Na Edgecam jsme přešli ze software ESPRIT z důvodu neuspokojivé technické podpory. Přechod na Edgecam byl neuvěřitelně rychlý a hladký. Edgecam nám naprosto vyhovuje, protože je velmi intuitivní a práce s ním je jednoduchá a bezproblémová. Edgecam má vynikající vazbu na SolidWorks, což je pro naši výrobu forem důležitý faktor. Musím vyzdvihnout bezprecedentní technickou podporu týmu NEXNET, tihle lidé se ve strojařině vyznají. Všechna čest.

Jiří Sedlář

SEMEKO s.r.o.

 

Novinky

MSV 2017 Brno

Srdečně Vás zveme k návštěvě naší expozice na Mezinárodním strojírenském veletrhu, kde Vám představíme zajímavé novinky z našeho sortimentu.

 

Opravný balíček pro Edgecam 2017 R2 SU7

Byl vydán Opravný balíček SU7 pro novou verzi Edgecam 2017 R2.

 

Akce a veletrhy

Podívejte se na přehled Akcí a Veletrhů NEXNET.

Akce a veletrhy...
 

Software ke stažení




Sdílet:

  • Delicious icon
  • Digg icon
  • Reddit icon
  • StumbleUpon icon