NEXNET eSupport

NEXNET eSupport byl zaveden za účelem poskytování co nejlepší podpory všem zákazníkům Nexnet v ČR a SK. Našim cílem je včasná a efektivní podpora a neustálé zlepšování úrovně služeb zákazníkům.

NEXNET eSupport je on-line služba založená na technologii PHP,  která umožňuje okamžitou reakci na požadavek zákazníka. Zákazník má neustále k dispozici celou historii komunikace s technickou podporou. Na základě řešených dotazů je vytvářena knihovna řešení, která nabízí rychlou a přehlednou pomoc v databázi technických řešení. Každý problém (Ticket) má unikátní číslo (ID), podle kterého je zařazen do databáze, což umožňuje jeho snadné vyhledání.

NEXNET eSupport
Při komunikaci např. přes Zelenou linku pak stačí pouze uvést toto číslo a příslušný technik má k dispozici okamžitě celou historii řešeného problému.
NEXNET, a.s. zodpovídá za kvalitu poskytovaných služeb, proto je naším cílem využití služeb eSupportu všemi zákazníky.

 

Co je cílem eSupportu?

NEXNET eSupport je orientován na komunikaci mezi zákazníkem a technickou podporou NEXNET, jeho cílem je rychlé a účelné řešení problému. Toto centrum je základem podpory pro všechny zákazníky NEXNET v ČR a SK, nezávisle na jejich dodavateli software. NEXNET eSupport shromažďuje dotazy od všech zákazníků a ty dále posílá k řešení do partnerských firem, které vyvíjí CAD/CAM software.

Dříve než zadáte požadavek na eSupport:

Je velmi důležité zřetelně identifikovat problém. To je zásadní otázka úspěšného řešení našeho technika. Proto dříve než odešlete Váš požadavek na eSupport, připravte si následující informace:

  • Jméno Vaší společnosti.
  • Máte aktivní aktualizaci Vašeho CAD/CAM software (aktualizace není podmínkou pro eSupport)?
  • Pokud byl stejný nebo podobný problém již zadáván, uveďte jeho číslo (ID).
  • Operační systém a jeho verze včetně Service pack.
  • Jaký CAD systém a jeho verzi používáte?
  • Jasný a stručný popis Vašeho problému.
  • Ujistěte se, že stejný problém není řešen v Databázi znalostí.
  • Přiložte soubory a přílohy vztahující se k problému:
    • soubor z CAD/CAM software,
    • původní CAD soubor,
    • postprocesor.
    • Pro velké soubory použijte vždy kompresi dat ZIP nebo RAR!

 




Najdete nás na

 

Napsali o nás...

Edgecam nás zaujal svou volností při obrábění v cyklech a intuitivním ovládáním. Mnoho cyklů lze aplikovat přímo na Solid model bez složitého vytváření hranic, což zrychluje práci programátora. Oceňuji také bezproblémovou práci s velmi objemnými modely z Autodesk Inventor. Naše pracoviště je vybaveno dvěmi stanicemi Edgecam, jedna pro klasické 3-osé obrábění forem, druhá pro 5-osé indexované obrábění na portálové frézce. Já osobně používám Edgecam více než 7 let k plné spokojenosti a jsem rovněž velmi potěšen jeho vývojem.

Radek Křemeňák

KASI, spol. s.r.o.

 

Novinky

SpaceClaim 2016.2

Novinky - SpaceClaim Byla vydána nová verze SpaceClaim - 2016.2.

 

VISI 2016R1 Service Update 4

Novinky - VISI 2016 R1 SU4 byl vydán Opravný Balíček 4 pro VISI 2016 R1.

 

Akce a veletrhy

MSV 2016


03.10. - 07.10.2016
Mezinárodní strojírenský veletrh

Brno - Výstaviště
 

Software ke stažení




Sdílet:

  • Delicious icon
  • Digg icon
  • Reddit icon
  • StumbleUpon icon