NEXNET eSupport

NEXNET eSupport byl zaveden za účelem poskytování co nejlepší podpory všem zákazníkům Nexnet v ČR a SK. Našim cílem je včasná a efektivní podpora a neustálé zlepšování úrovně služeb zákazníkům.

NEXNET eSupport je on-line služba založená na technologii PHP,  která umožňuje okamžitou reakci na požadavek zákazníka. Zákazník má neustále k dispozici celou historii komunikace s technickou podporou. Na základě řešených dotazů je vytvářena knihovna řešení, která nabízí rychlou a přehlednou pomoc v databázi technických řešení. Každý problém (Ticket) má unikátní číslo (ID), podle kterého je zařazen do databáze, což umožňuje jeho snadné vyhledání.

NEXNET eSupport
Při komunikaci např. přes Zelenou linku pak stačí pouze uvést toto číslo a příslušný technik má k dispozici okamžitě celou historii řešeného problému.
NEXNET, a.s. zodpovídá za kvalitu poskytovaných služeb, proto je naším cílem využití služeb eSupportu všemi zákazníky.

 

Co je cílem eSupportu?

NEXNET eSupport je orientován na komunikaci mezi zákazníkem a technickou podporou NEXNET, jeho cílem je rychlé a účelné řešení problému. Toto centrum je základem podpory pro všechny zákazníky NEXNET v ČR a SK, nezávisle na jejich dodavateli software. NEXNET eSupport shromažďuje dotazy od všech zákazníků a ty dále posílá k řešení do partnerských firem, které vyvíjí CAD/CAM software.

Dříve než zadáte požadavek na eSupport:

Je velmi důležité zřetelně identifikovat problém. To je zásadní otázka úspěšného řešení našeho technika. Proto dříve než odešlete Váš požadavek na eSupport, připravte si následující informace:

  • Jméno Vaší společnosti.
  • Máte aktivní aktualizaci Vašeho CAD/CAM software (aktualizace není podmínkou pro eSupport)?
  • Pokud byl stejný nebo podobný problém již zadáván, uveďte jeho číslo (ID).
  • Operační systém a jeho verze včetně Service pack.
  • Jaký CAD systém a jeho verzi používáte?
  • Jasný a stručný popis Vašeho problému.
  • Ujistěte se, že stejný problém není řešen v Databázi znalostí.
  • Přiložte soubory a přílohy vztahující se k problému:
    • soubor z CAD/CAM software,
    • původní CAD soubor,
    • postprocesor.
    • Pro velké soubory použijte vždy kompresi dat ZIP nebo RAR!

 




Najdete nás na

 

Napsali o nás...

Při výběru CAM software pro výrobu forem, jsme se rozhodovali na základě více faktorů. Byl to například poměr ceny a výkonu, snadné použití a zaškolení, propojebí s CAD systémy, technická podpora dodavatele a další. Po vyhodnocení těchto kritérií jsme se rozhodli pro software Edgecam, který nám svým výkonem, jednoduchostí umožnil plynule a bez potíží přejít od 2,5D obrábění k výrobě forem.

Ing. Andrej Gočaltovský

COMPEL, a.s.

 

Novinky

SpaceClaim 2016.1

Dnes 5.května vyšla nová verze SpaceClaim 2016.1., mezi největší novinky pro naše zákazníky určitě patří, že s touto verzí přichází také nápověda v českém jazyce! Nápověda je online, takže si ji můžou prohlédnout i zákazníci, kteří nemají nejnovější verzi SpaceClaim.

 

PartXplore 2016 R1 - SP2

Byl vydán Opravný balíček 2 pro PartXplore 2016 R1.

 

Akce a veletrhy

23. MEDZINÁRODNÝ STROJÁRSKY VEĽTRH


24.05. - 27.05.2016
MSV Nitra 2016

Pavilón M2, stánok 34
 

Software ke stažení




Sdílet:

  • Delicious icon
  • Digg icon
  • Reddit icon
  • StumbleUpon icon