NEXNET Zákaznický portál

 

Vážení uživatelé,

s potěšením vám oznamujeme, že jsme pro vás od ledna 2012 spustili nový Zákaznický portál našeho webu, kde budete moci využít služeb Nexnet, a.s. lépe než kdy před tím.

Tento nový webový portál Vám kromě možností známých z předcházející verze portálu nabídne také mnoho dalších užitečných funkcí a rozšíření, jako například možnost vlastní administrace účtů uživatelů Vaší firmy, možnost stahování dat bez platné aktualizace Vašeho software a mnoho dalšího.

Jako jedna z vysoce ceněných a často požadovaných funkcí je nyní zahrnuta i možnost správy dat. Do té spadají veškeré instalace software, jejich servicepacky apod., ale také postprocesory dané firmy, dále pak certifikáty a zápisy ze školení apod. S novým portálem máte Vaše data vždy k dispozici online.

Nové možnosti portálu

Možnost přístupu a stahování i bez platné licence

Ano, je to skutečně tak. Zapomeňte na hlášení o režimu DEMO známé z předchozí verze zabezpečené oblasti. Nyní má i zákazník bez platné aktualizace možnost nalézt a stáhnout verzi software (včetně servicepacků a všech souvisejících aplikací, jako jsou makra a pod.) i bez platné licence, a to tak, že může stahovat soubory verzí software do data platnosti dané aktualizace.

Správa postprocesorů

Díky systému správy postprocesorů má nyní každý zaměstnanec firmy s platným přístupem do zabezpečené oblasti možnost kdykoli dohledat a stáhnout postprocesory, které v minulosti Nexnet, a.s. pro danou firmu zpracoval. Pro zákazníky s platnou aktualizací je navíc samozřejmostí automatická aktualizace postprocesorů a jejich uložení do zabezpečené oblasti, takže si můžete být jisti, že používáte ten správný postprocesor.

Certifikáty a údaje o školení

Součástí dokumentace, kterou lze nalézt na novém portálu, je i veškerá dokumentace ze školení, jako jsou certifikáty o školení jednotlivých účastníků, osnovy školení či zápisy z jednotlivých lekcí. Díky tomu je možné kdykoliv nahlédnout do probraných témat nebo dohledat certifikát apod.

Nutnost zvláštní registrace do služby eSupport

Vhledem k tomu, že s novou zabezpečenou oblastí pro vás spouštíme i inovovanou službu eSupport, je nutná nová registrace do této služby. Jakmile registraci do eSupport provedete, získáte rozšířené možnosti technické podpory, jako je přístup k často kladeným dotazům, databázi řešených problémů, seznam položek ve vývoji a mnoho dalšího. Vzhledem k tomu, že je služba eSupport inovována a běží na nové databázi, bude se prakticky jednat o start zcela nového portálu, který nebude nijak navazovat na obsah portálu předcházejícího. Pro prohlížení starších ticketů bude ale i nadále přístupná starší verze eSupport. Zároveň prosíme všechny uživatele, aby začali používat tento nový eSupport, a zadávali nové tickety výhradně pomocí něj.

Pro obchodní partnery NEXNET, a.s. je určena sekce "Partneři"




Najdete nás na

 

Napsali o nás...

Při výběru CAM software pro výrobu forem, jsme se rozhodovali na základě více faktorů. Byl to například poměr ceny a výkonu, snadné použití a zaškolení, propojebí s CAD systémy, technická podpora dodavatele a další. Po vyhodnocení těchto kritérií jsme se rozhodli pro software Edgecam, který nám svým výkonem, jednoduchostí umožnil plynule a bez potíží přejít od 2,5D obrábění k výrobě forem.

Ing. Andrej Gočaltovský

COMPEL, a.s.

 

Novinky

Novinky - Radan

Byla vydána nová verze Radan - 2017.

 

Novinky - Edgecam

Byla vydána nová verze Edgecam - 2017 R1.

 

Akce a veletrhy

Podívejte se na přehled Akcí a Veletrhů NEXNET.

Akce a veletrhy...
 

Software ke stažení




Sdílet:

  • Delicious icon
  • Digg icon
  • Reddit icon
  • StumbleUpon icon