NEXNET Zákaznický portál

 

Vážení uživatelé,

s potěšením vám oznamujeme, že jsme pro vás od ledna 2012 spustili nový Zákaznický portál našeho webu, kde budete moci využít služeb Nexnet, a.s. lépe než kdy před tím.

Tento nový webový portál Vám kromě možností známých z předcházející verze portálu nabídne také mnoho dalších užitečných funkcí a rozšíření, jako například možnost vlastní administrace účtů uživatelů Vaší firmy, možnost stahování dat bez platné aktualizace Vašeho software a mnoho dalšího.

Jako jedna z vysoce ceněných a často požadovaných funkcí je nyní zahrnuta i možnost správy dat. Do té spadají veškeré instalace software, jejich servicepacky apod., ale také postprocesory dané firmy, dále pak certifikáty a zápisy ze školení apod. S novým portálem máte Vaše data vždy k dispozici online.

Nové možnosti portálu

Možnost přístupu a stahování i bez platné licence

Ano, je to skutečně tak. Zapomeňte na hlášení o režimu DEMO známé z předchozí verze zabezpečené oblasti. Nyní má i zákazník bez platné aktualizace možnost nalézt a stáhnout verzi software (včetně servicepacků a všech souvisejících aplikací, jako jsou makra a pod.) i bez platné licence, a to tak, že může stahovat soubory verzí software do data platnosti dané aktualizace.

Správa postprocesorů

Díky systému správy postprocesorů má nyní každý zaměstnanec firmy s platným přístupem do zabezpečené oblasti možnost kdykoli dohledat a stáhnout postprocesory, které v minulosti Nexnet, a.s. pro danou firmu zpracoval. Pro zákazníky s platnou aktualizací je navíc samozřejmostí automatická aktualizace postprocesorů a jejich uložení do zabezpečené oblasti, takže si můžete být jisti, že používáte ten správný postprocesor.

Certifikáty a údaje o školení

Součástí dokumentace, kterou lze nalézt na novém portálu, je i veškerá dokumentace ze školení, jako jsou certifikáty o školení jednotlivých účastníků, osnovy školení či zápisy z jednotlivých lekcí. Díky tomu je možné kdykoliv nahlédnout do probraných témat nebo dohledat certifikát apod.

Nutnost zvláštní registrace do služby eSupport

Vhledem k tomu, že s novou zabezpečenou oblastí pro vás spouštíme i inovovanou službu eSupport, je nutná nová registrace do této služby. Jakmile registraci do eSupport provedete, získáte rozšířené možnosti technické podpory, jako je přístup k často kladeným dotazům, databázi řešených problémů, seznam položek ve vývoji a mnoho dalšího. Vzhledem k tomu, že je služba eSupport inovována a běží na nové databázi, bude se prakticky jednat o start zcela nového portálu, který nebude nijak navazovat na obsah portálu předcházejícího. Pro prohlížení starších ticketů bude ale i nadále přístupná starší verze eSupport. Zároveň prosíme všechny uživatele, aby začali používat tento nový eSupport, a zadávali nové tickety výhradně pomocí něj.

Pro obchodní partnery NEXNET, a.s. je určena sekce "Partneři"




Najdete nás na

 

Napsali o nás...

Díky užitným vlastnostem a jednoduchosti ovládání mne zaujal SW SpaceClaim jako kontrast k těžkopádnému SW ProE používanému v naší firmě. Ze stejného důvodu preferuji Edgecam, přestože mohu programovat i v ProE. Setkání uživatelů 2012 hodnotím velice pozitivně, především pak příjemné prostředí a příkladnou, až by se dalo říci domácí, starost o zúčastněné. Bude příjemné, když firma Nexnet ve všech směrech udrží nastavený standard i do budoucna. Těším se na další spolupráci.“

Ing. Jiří Polzer

Meopta – optika, s.r.o.

 

Novinky

Opravný balíček pro Edgecam 2017 R2 SU7

Byl vydán Opravný balíček SU7 pro novou verzi Edgecam 2017 R2.

 

Edgecam 2017 R2 CZ

Připravili jsme pro Vás českou verzi Edgecam 2017 R2.

 

Akce a veletrhy

MSV 2017 Brno


09.10. - 13.10.2017
Mezinárodní strojírenský veletrh

Výstaviště Brno
 

Software ke stažení




Sdílet:

  • Delicious icon
  • Digg icon
  • Reddit icon
  • StumbleUpon icon